Friday, August 10, 2007

Sokoleč, les, kočka, pes...

Tak teď jsme u Lidušky doma. Liduška upekla vynikající houstičky. Víno je také vynikající. Trošku jsme se už opily. Zítra očekávám výbornou zábavu. Takže Liduška mi připravila užasný víkend.

Teď Vám něco napíše Liduška:
Hoj! Očekávání je pěkná sviňa! Ale bohužel, jsme v tom všichni až po uši. Někdy je to bohudík docela fajn. Jak již jsem předeslala, mám ráda hosty v domě, i když ten dům není tak úplně můj. Martu strašně pobavilo, když se mě brácha zeptal, jestli dojdu zavřít slepice. Nešla jsem je zavřít. Zítra se ocitneme nedaleko slavného slavníkovského hradiště, kam dovezu všechny zájemce vozem. Alespoň si odpočinu od vína, piva a panáků. Už se musím šetřit, Martičce je přeci jen 25, je v rozpuku. Ale mně už zbývají jen pomakované houstičky. A je to dobře. Vivat všichni upřímní lidé, kteří si nepletou upřímnost se zvracením způsobeným momentální nevolností. Jsem asi taky trochu opilá. Na lásku a na přátelství, Martičko. Jsem zvědavá, jak na tom budou v pondělí Tvoje očekávání...

No comments: