Saturday, July 16, 2005

Łączcie się w pary

Wczoraj mielismy wielką imprezę. Bardzo smieszną zresztą. Jakbym się cofnęła w czasie do liceum albo pierwszego roku studiów. Znaczy nie ja, ale ci, z którymi byłam. Niewyobrażalne! Jak ludzi zmienia wyrwanie się z domu, ze swojego srodowiska. Tu są sami bardzo poważni ludzie, ekonomisci, ąę ogólnie rzecz biorąc. A wczoraj większosć się bardzo upiła, bardzo, ale nie bardziej niż my się upijamy na imprezach. Tylko że im zniknęły wszelkie hamulce. Pary gdzieś po krzakach się miętosiły, ktoś poszedłpływać w jeziorze,gdzie jest zakaz i w ogóle wżyciu bym tam nie poszła. Masakra! Ja nie wiem, ale jakbym się nie upiła, to się tak nie zachowuję. Normalnie szok. No i takie jaja się tu dzieją. Przynajmniej jest ciekawie. Ja nie jestem jakaś konserwatywna, ale to była przesada jak dla mnie. Hehe bawcie się ludzie dobrze!

2 comments:

Anonymous said...

bo mnie sie zdaje, ze po prostu wielu nigdy nie dorasta i tak naprawde alkohol pokazuje jacy sa naprawde, wiec chcesz zobaczyc jaki ktos jest, upij go hehe, pozdrawiam

Truskawka said...

Daj spokój, ale to była przesada. Inna sprawa, że sporo tu młodych ludzi, po licencjacie, głównie z Rosji itp, po ok. 20 lat mają. Ale ja już wyrosłam i odzwyczaiłam się, żeby ktoś z moich znajomych tak się zachowywał.hehe stara jestem :)