Monday, June 27, 2005

Sleeping kills


I've figure out that the only way for me to do all I have to is to sleep not more than 5 hours every day. Can you imagine me sleeping less than 10 hours? That's just impossible. Well, I'm making progress: I sleep around 7 hours here. But it's still too much so I'm starting today an experiment: how long I am able to sleep 5 hours a day. We'll see.

And YoungOne got the results from her school-leaving exams, and she did great! I'm very proud of her. Now she may be accepted to psychology, which is her dream. She's so smart. I'm very very happy! Soon she will see what the students' life is :)

14 comments:

Anonymous said...

hmmm jak sie za mało śpi to człowiek nie mozę sie skoncentrowac i ma problemy z zapamietywaniem - widziałem wyniki badań ajkiegos tam uniwersytwtu w USA - nie polecam w każdym razie takiego eksperymentu ;D lepiej sie wyspać a potem porzadnie sie anuczyć ;D

Truskawka said...

hehe sam mi to doradziłeś :D
A poza tym to ja nie mam czasu na spanie, bo mam tyle prac domowych.

Anonymous said...

hmmm napewno nie mówiłem o tym aby spac po 5 godzin dziennie - a tak zrozumiałem z Twojego tekstu, chyba że sie mylę? :D nikt nie da rady spać po 5 godzin dziennie, to wykańczanie organizmu ;D no chyba ze są Juwenalia :DDD

Anonymous said...

gukijhkkjduhfjkjhfk

Anonymous said...

YO! Na temat spania moge sie wypowiadac tylko ja hihi. Znajomi wiedza o co chodzi, ale coz ja poradze ze spanie jest moja jedyna namietnoscia?. Pozdrowienia z Polski

Truskawka said...

Jasne ze ty mi to mówiłeś: dzbanek mocnej kawy i 5h snu. Ale nie działa, nawet 2 nockinie wytrzymałam. Ale tak na 7 spróbuję się zatrzymać.

Truskawka said...

Ja też uwielbiam spanie,moze nie do tego stopnia cob Ty, ale jednak. Jak tam w Bieszczadach??

Anonymous said...

znalazłem naszą rozmowę w archiwum gg i mówiłem o mocnej kawie i 7 godzinach snu :D

Anonymous said...

YO! no coz moge powiedziec, po staremu, czyli wszyscy-o wszystkic- wszystko-wiedza, a najbardziej ich interesuje kto ile ma kasy i z kim sypia. Mam tylko nadzieje ze ja kiesys sie taka nie stane. Buzka

Anonymous said...

a i Marta wrzuc tu jakies zdjecie fajnego kolegi niech oko naciesze

Truskawka said...

Jasne Gabi, dla Ciebie wszystko - postaram sie cos wykombinowac. Jest tu paru cakiem niezlych :))) Ale Ty lubisz takich chudzielcow i jak sie nie myle to do tego blondynow...zobaczymy co sie da zrobic :)) dzisiaj jest impreza to sie pstryknie pare fotek. Tylko co potem powie moj chlopak jak zobaczy takie zdjatka??

Truskawka said...

A nie pamietasz jak ci odpowiedzialam ze jeszcze mam magisterke do napisania? Odpowiedziales ze w takim razie to 5 godzin. Ale nawet daje rady z krotka drzemka w ciagu dnia, jakies pol godzinki do godzinki i juz jest spoko. Pozdrow Krakow ode mnie.

Anonymous said...

Kochana chłopakowi wytłumaczysz a ja moze przynajmniej oko naciesze. Pamietaj, wysoki, wychudzony, piegi bardzo wskazane hehe. Buźka

Anonymous said...

Kraków juz pozdrowiłem, a w sobotę na grilla do Limanowej to pozdrowie to świete miasto i Drużkę ;D