Friday, June 24, 2005

English - Polski

I have to write one more thing, so everything will be clear. This blog will be sometimes in English and sometimes in Polish, depending on my mood. And I'm not going to translate everything into the second language! Probably there will be more in English, but all of you, my dear friends in Poland, know English, so you shouldn't have many problems. But there will be something in Polish too, so don't worry.
Muszę zaznaczyć jeszcze jedno, żeby nie było pretensji: to jest mój blog i czasami będzie po polsku, a czasami po angielsku. I na prawde nie zamierzam wszystkiego tłumaczyć, bo to nudne. Więc czasem będzie coś po polsku, a czasem po angielsku. W końcu znacie wszyscy angielski, nie powinniście mieć problemów.

A tak poza tym to dostałam dzisiaj wyniki testu z angielskiego i mnie zakwalifikowali do najwyższej grupy! Super, przynajmniej tyle, skoro i tak z matmą będzie problem. Jestem z siebie dumna :)

3 comments:

Anonymous said...

gratulacje!ale mam mądrą siostrę :D czy mi się zdaje,czy mówiłaś,że sie nie mogłaś skupić na tym eseju? ;) pozdrowionka

Truskawka said...

Hehe...w ogóle nie mogłam, bo było rano strasznie, a wiesz jak ja rano wyglądam. Haos totalny w głowie taki sam jak na zewnątrz. W każdym razie się udało, z czego się bardzo cieszę.

Anonymous said...

plizzzz I don't know english very vell so translate everything plizzzz :DDD żartowałem żartowałem, praktyka czyni mistrza, pozdrx. z Krakowa